HjemKampanjerFriskus

Friskus

Digital møteplass for aktivitet og frivilligheit.

Enkelt å delta. Enkelt å organisere. Meir tid til menneske.

Gjennom Friskus kan du delta på arrangement, vere frivillig eller organisere eigne arrangement.

Trykk her for å registrere deg og sjå oversikt Friskus-arrangement.

Eg vil delta

For å delta på arrangement må du registrere deg i Friskus. Trykk her for å registrere deg.

Eg vil vera frivillig

For å vera frivillig må du registrere deg i Friskus. Trykk her for å registrere deg. Trykk «ny bruker» oppe i høgre hjørne. Bruk ditt telefonnummer, eller eventuelt e-post og trykk registrer. Til nokon av dei frivillige oppdraga må du få godkjenning fra arrangøren.

Eg vil organisera arrangement for min organisasjon

Frivillige lag og organisasjonar i Vaksdal kommune kan oppretta grupper for sine organisasjonar. Det koster ikkje noko. Trykk her for å lage ei gruppe, og trykk på «bli arrangør». Her fyller du inn opplysningar i søknadsskjema om ditt lag eller organisasjon og trykker send. Søknaden blir behandla i løpet av eit par arbeidsdagar, og du får tilbakemelding på søknaden på e-post.

Kontaktperson i kommunen

Anita Sævild